oktober 21

Godmorgon!
Jag har vaknat ordentligt nu kan man säga. Feberterometern visar 37,7 och min näsa har släppt lite. Har inte kunnat andas genom näsan på hela natten, vaknat flera gånger av konstiga drömmar. Bland annat att vi var på festival och jag och Lina satt på ett tak (så man kunde se stora scenen asbra) fast det vi mest tänkte på var hur vi skulle sitta för att inte ramla ner. När klockan slog 4 på eftermiddagen så började vi känna att vi var hungriga, vi gick ner från taket och insåg att vi hade suttit där ett dygn ungefär. "Inte så konstigt jag har ont i ryggen då" Sa jag, vaknade sedan upp ur drömmen med ont i ryggen. Jag måste ha legat konstigt.

Nu väntar frukost vid teven och sen lite mer slapp vid teven innan mami kommer hit och hämtar mig sen far vi till doktorn. Menar, för över fyra veckor sedan så blev jag väldigt förkyld åsådära, och fick hosta och grejer. Sen nu blev jag sjuk igen? Och hostan har fortfarande inte gett sig, den har faktiskt blivit värre nu när jag blev sjuk igen. Aja, det löser sig nog.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: lina,

SVININFLUENSAN!



krya på dig, sötnos <3

2009-10-21 @ 16:11:13
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0