oktober 18

Klockan börjar närma sig två och det enda vettiga jag gjort hittils är... slänga sopor. Sitter här i sängen och tänker att jag borde göra något för det finns så mycket jag borde göra - städa mitt rum/toalett, tvätta, plugga, bädda rent i min säng, hämta ny tvål inne på badrummet eftersom min är slut, jag borde plocka ur min väska sen igår och jag borde tömma min överfulla papperskorg. Men jag gör inget vettigt men samtidigt har jag ingen lust med att sitta här nere kvar och inte heller gå upp och försöka typ vara social eller se på tv eller vad som helst. Jag ska nog se film nu, finns fortfarande en JohanFalkis jag inte sett. Blä på mig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

blä på dig? blä på mig. den enda gången jag har rört mig ur sängen var när pappa sa att jag skulle äta lunch. yay me! jag orkar inte göra någonting idag. min hals är inte bättre och jag kommer inte kunna träna idag heller. fast jag måste, egentligen. eftersom att det är den sista innan lägret. blä på det.



(klicka på länken. du kanske blir lite gladare? (:

2009-10-18 @ 16:52:33
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0