oktober 16

godmorgon!
Jag ligger helt nyvaken i min säng och orkar inte gå upp. Varför är natten så kort? Känns ju som man sover en minut innnan väckarklockan ringde. Och även om jag ställde om klockan för att gå upp nu lite senare så är jag ju inte piggare precis. Varför är min säng så skön på morgonen? Och varför måste vi börja så tidigt? Aya, det är väl så livet är antar jag.
Det verkar nästan lite som jag har kommit in i någon drömperiod inatt igen också. Drömmer en massa konstigt, först så var vi i någongalleria och fika och grejer, sen var jag ute bland massa stugor med en naken man som jag inte vet vem var. Vi skulle försöka få ta på något som några tjuvar hade, det gick inte så bra för dom upptäckte oss hela tiden, scary ju :o
Sen måste jag berätta om den hemskaste drömmen i natt! Jag vaknade när klockan var åtta. På kvällen. Jag hade liksom gått och lagt mig kvällen före och sen sovit en hel dag, och det värsta av allt var att det var min födelsedag. Liksom, sov bort hela min födelsedag! Så jag gick upp på övervåningen och pappa satt vi teven. Jag började gråta, för att ingen hade väckt mig och sagt grattis. Inte ett enda sms :(

Men nu måste jag gå upp. Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: lina,

sv: nja, asbra vet jag väl inte riktigt! :)

2009-10-16 @ 09:34:12
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha, fett ful dröm! det kanske blir din nästa födelsedag? (;

2009-10-16 @ 11:18:03
Postat av: alexandra

förresten så är min säng alldeles för skön på morgonen. det är nästan omöjligt att kliva upp!!!

2009-10-16 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0