oktober 14

14 oktober. Fjortonde oktober. När jag hör det datumet så tänker jag dirket på min brors födelsedag. Så grattis Tobias som fyller systembolaget idag! :D
Men för ett år sen. 14/10. Jag skulle kunna säga att jag minns det som igår. När vi satt där vid matbordet, då vi var alla fem, jag, alexandra, isabella, izabelle och linn. Jag minns att det var något som inte stämde redan typ kvällen före. Något som skulle hända. Och hela dagen märkte man ju att det var något speciellt med Alexandra. Sen när vi sitter där på lunchen. Jag minns vart vi satt på Etage. Sen säger hon bara att hon bestämt sig för att byta klass, byta skola, byta linje. Sådär pang poff. Falu Fri Samhäll. Sen under multimedian så gick hon tidigare för att gå till falu fri. En lång kram och massa "jag kommer sakna dig" så försvann hon...

Fem små tjejer tillsammans på en skola gick
Men den ena förstod sig inte på skolans yra
och då blev dom bara fyra

Haha, duktig jag är (a) Jag är ju rätt glad nu i efterhand ändå för om det här inte skulle ha hänt så skulle nog jag och Alexandrababe inte alls vara lika bra vänner som vi är nu. Bästa vän, jag älskar dig!



Rätt tjusig bild jag mixtrade ihop den kvällen också va? ;) La upp den på bdb och skrev. "Grejen är bara att jag kommer sakna dig så otroligt sjukt mycket."

Klart jag saknar att ha dig här, vännen. Men du är trots allt det bästa som har hänt mig, och ikväll ska vi ses och vara bästa vänner som vi alltid är :') <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

GRATTIS DIN BRUUUUR! :D

och riktigt fin dikt måste jag säga, du borde bli poet :')

och jag saknar tiderna vi hade lite, för det är ju inte alls samma som det är på min skola. buhu.

men det kommer ju alltid vara du och jag, och vi har ALLTID kul utanför skolan. så hade det kanske inte varit annars :)

PUSS OCH TACK för allt honeyboney hjärtegull :*

2009-10-14 @ 16:45:42
Postat av: caroline

det där var, fint sagt. typ! :)

2009-10-14 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0