oktober 12

Jag har inte skrivit något på hela dagen igen. Andledningen är enkel, jag har inte suttit vid datorn på hela dagen. Åkte ni till skolan utan dator, satt och glodde lite på en engelska lektion. Åt en ciabatta med Iza och gjorde sedan svenskaprovet, som faktiskt gick helt OK. Så godkänt lär jag ju få iallafall. Sen åkte jag hem, satt i soffan tills jag åkte till tandläkaren, jag somnade sittande i soffan :o Men är man trött så är man. Hos tandläkaren gick det bra, men det är jobbigt sen med blodsmak och jag fick också ont den här gången. Så jag sov lite till i soffan. Och jag har legat i soffan fram tills nu. Det finns ju inget annat att göra? Ute har det varit grått och regnit hela dagen också så.

Idag släppa biljetterna till kent också. Men vi ska nog vänta på att köpa dom pga pengarbrist. Men dom kan väl inte ta slut redan liksom, i Gävle? Och Alexandra har gått och blivit sjuk, stackarn! Krya på dig, sötnos! :*

Jag kommer nog inte skriva något mer ikväll heller, så skriver imorgonbitti i skolan igen. Pösssss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

aw, sötnos! på onsdag är jag frisk :*

(hoppas jag)

2009-10-12 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0