Oktober 08

Fult att jag inte har bloggat på hela dagen? Men jag har inte haft något att skriva om, så därför skriver jag inte för då blir det bara dåligt visst? :)
Känner mig iallafall gladare idag. Och det är ju bra, träffade Alexandra också. Så hon hjälpte mig med engelskan så nu har jag fått den gjort. Ett ämne avklarat alltså.

Imorse satt jag och Isabella och pratade om vad som händer imorgon. Sen tycker hon att hon kommer med en jättebra idé med att vara hemma hos mig. Så tydligen ska vi vara några stycken hemma hos mig imorgon? Kan bli bra, kan bli dåligt. Vi hoppas på det bästa.

Nu ska jag kissa och sen ska jag snart åka hem, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0