oktober 07

Jag gick och la mig klockan åtta igår :o det har jag inte gjort sen, så längesen så jag inte minns när. Det känns lite som jag börjar få tillbaka det där jag hade förra året, sådär ont i magen. Men jag vet inte. Men men, mitt självförtroende ligger typ på botten. Fråga inte varför. Undra inte. Bara onödigt. Vi skiter i det. Vi glömmer det. Men om ni inte gillar mina deppinlägg så kan ni ju lika gärna sluta läsa. Kunde inte bry mig mindre.

Inte lika kallt idag iallafall, men det känns ju inte bättre för det?

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej det tänker vi inte glömma, skita i, det är inte onödigt :o kom hit så får du en kram. och några till :*

2009-10-07 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0