oktober 05

Godmorgon!
Jag sitter i sängen och äter frukost. Bara för att jag älskar att ha smulor i sängen. Eller inte. Tycker bara det är tråkigt att sitta vid bordet helt lonley egentligen.
Jag ska snart till skolan och antaligen få mer arbete att ligga efter med. Men slutar tidigt, så jag tänkte ta hem boken och plugga ikapp. För jag måste ha VG i Engelska B också. Så är det bara. Ska nog också kanskekanske försöka på mig svenskaprovet jag inte klarade förra veckan. Eller så kanske jag gör det någon annan dag? Haha.

Nu har jag ätit upp min smörgås och druckit upp juicen så nu ska jag bara fixa lite grejer sen åka. Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0