ni får stå ut med mig

Vem kom på idéen med idol? Jävla sktiprogram.
OFTA NICKLASälskling ÅKTE UT? Hade varit förjävligt med Eddie också iofs, men Nicklas, hallå? Min favorit ju. Sötnosen :( <3

Favorit och favorit... Jag har väl egentligen ingen speciell favorit iår, utan flera! Har i flera veckor tyckt att idol har varit sämre iår än förra året men jag börjar komma in i det mer och mer. Kommer inte kanske vara som förra året (blir aldrig som förra året, jag var typ.. besatt? nejmen) Men iaf, ni får stå ut med allt mitt idolsnack.


 Jag blev så arg så jag slängde kaninen på mamma. haha, men jag börjar ju inte precis gråta som fjortisarna där längst fram gjorde? Alltså åh, sjukt pinsamt bara.
Aja, puss nicklas! Kom ju ändå 9:a. Inte så dåligt eller? Eller okej, men ola svensson kom åtta! GLÖM INTE DET!


Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHA, är det inte vad jag har sagt hela tiden? skitprogram!

2009-10-25 @ 21:22:54
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0