livet förändras vart jag än går

På tal om det här med ett år sedan så började jag tänka på nu och då. Hur det var för ett år sedan och hur det är nu. Och hur fort det här året har gått. Det var ju nyss oktober 2008 liksom, 2009 måste ha varit det snabbaste året. Men tiden går ju fort när man har roligt. Det har bara varit bättre måste jag säga.


Man kanske borde börja vara lika aktiv på bdb igen? Eller nä, har ju min blogg och tänka på.



ME LOVE MY CHINOS. fortfarande. PUSS!

Tänkte att jag kunde lägga upp några bilder från september/oktober förra året och sen från iår på mig själv och vänner, sen jämföra lite. skoj. Lyssnar på kent också, så extra mycket flashbacks.




Jag och Linn. SAKNAR DIG <3


PUSS!









jag och baby <3 (bara så alla vet så har vi blivit vänner igen. okej.)






upp och ner upp och ner


Första gången alexandra var här! 17 oktober <3




Såg Håkan också ju, snart ett år sedan :o

Några bilder från nutiden hinner jag med också :)







Jag orkar typ inte lägga upp några fler nu. Men iaf, det var väl i oktober/november som jag och isabella började bli bra vänner. Glad över det är jag nu, ingen du ingen jag i skolan :*!
Och om man tänker på Lina, min lina. För ett år sen kunde det gå månader utan att vi träffade varandra. Och nu träffar vi varandra typ jämt. Och jag vet att vad som än händer, även om det går månader innan vi ses så vet jag att vi alltid hittar tillbaka till varandra. 8 års vänskap tyder på det <3
Och alexandra, vännen, dig kan jag ju prata om hur länge som helst. Det är vårat år i år. Det har alla märkt. Jag hoppas verkligen att det fortsätter vara så. Du min bästa vän i livet <3
Sen kom jag och BÄSTASYSTER närmare varandra och det är jag glad över. Finns en jag kan berätta allt för och det är hon <3

Sen har vi jag. Jag tycker själv att jag inte är lika person som jag var då. Nu gör jag saker typ varje helg. Då kanske jag var med någon på fredagen och satt annars vid datorn sent på kvällarna, tittade på idol typ. Jag känner mig helt ärligt mycket socialare nu. Jag känner mig bättre och gladare. Men samtidigt längtade jag inte bort härifrån lika mycket som jag gjorde då. Jag vill utomlands, jag vill till göteborg, jag vill flytta till Falun eller Borlänge, jag vill bara inte vara här.

Aya, ni fattar vad jag menar? Tiden går fortfarande och snart har halva tiden i gymnasiet liksom gått.
Och min hosta som precis började ge sig.. Ikväll har jag fått ont i halsen igen och nu börjar jag bli täppt i näsan. Ska försöka sova lite och kanske mår jag bättre imorgon. Men jag mår hellre dåligt nu än nästa vecka för då är det lov och det kommer bli asbra, det känner jag på mig! Godnattpuss till alla <3

Kommentarer
Postat av: isabella

pusspusspusspuss <3

2009-10-19 @ 09:51:59
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/
Postat av: lina,

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-10-19 @ 20:21:33
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: alexandra

hur kunde jag missa det här inlägget? :O fail lite.

men du har verligen förändras massor på ett år :) och jag med, haha :O

jag älskar dig mest mest av allt i världen och det kommer alltid vara så. <33333

2009-10-20 @ 10:03:05
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0