kvällen

Ikväll har jag hunnit med att plocka undan allt på mitt rum och toan. Har också torkat och gjort ren själva toan, smatidigt som jag dansade till musik. Haha. Men jag är glad, för jag tror att imorgon kommer bli bra. Sen har jag också tagit bort ren och torr tvätt, ställt undan torkstället och plocka ihop inne i tvättstugan. Och då kommer mamma med en korg med tvätt som måste tvättas, i min tvättstuga, för att deras är trasig, men snart fixat. Så jag har fixat hela familjens tvätt hela veckan och det var ju inte lite heller. Fast iofs, vem tvätter mest i den här familjen om inte jag? ehe.
Iaf, så jag har tvättat och hängt tvätt också, börjat använda min mobil igen, provat kläder, tittat på tv, målat naglarna och suttit vid datorn. Hann med rätt mycket ändå ju. Dammsuga gör jag imorgon. Måste typ dammsuga hela huset? :o Ahya.

Mitt i alla tankar som snurrar har jag kommit på idag att; shit, jag ska dra ut en tand imorgon. Så jag har också hunnit börja blivit lite nervös för det. Men hur farligt kan det vara? Får ju bedövning. Kommer inte känna någonting. Eller jo, det kommer kännas konstigt men inte göra ont. Har jag ju hört att det ska kännas. Men det blir nog bra ändå.
Nu ska jag iallafall sova, förhoppningsvis somnar jag på en gång istället för runt halv tre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0