kent <3

KENT'S NYA ALBUM 6 NOVEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och första singeln har släppts idag. jag tyckte den var helt ok. och jag tror att den kommer bli bättre ju mer man lyssnar på den. sen ska jag och alexandra till gävle den tredje mars för då spelar dom. IH! kommer bli asbra (y) :D

på tal om annat, jag pluggade totalt... ingenting idag. dåligt linda, dåligt! men någon dag, kanske. förhoppningsvis. måste komma ikapp. men jobbigt. jag orkar inte.

jag ska äntligen få sova lite. ska bli sjukt skönt, och imorgon är det skola igen. bleh. godnatt :*

Kommentarer
Postat av: alexandra

KENT <333 GÄVLE <333



jag skulle också ha pluggat massa, men vad gjorde jag? :O

2009-10-05 @ 22:42:48
Postat av: linn

jag ska se dem i globen :DD:D:D:D:D:DD:D:D:D::D:D

2009-10-08 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0