jag har städat!



Det ser bättre ut i mitt rum nu. Svär. Så nu ska jag snart gosa ner mig i min nybäddade säng sen ska jag sova efter att ha fixat lite med musiken på mobilen. Ska också lägga in New Moon som ljudbok som jag fick låna av Jonna :D
Så klarar jag mig nog till Mora imorgon.
Ja, jag dissar en sovmorgon på lovet för att åka till Mora. Varför vet jag inte riktigt. Ska följa med för bror min ska operera sitt knä och då tänkte jag och Ida kolla lite vad Mora erbjuder oss. Mormor med pengarna är ju med så någonting nytt kanske det blir om man hittar något. Så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

OJOJOJ, här händer det grejer! (;



sv:haha, jag missade lite där kanske :D

men du vet, allhelgona och halloween är inte samma sak! :)

2009-10-27 @ 15:55:01
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0