hemma nu

Hemma igen! Eller ah, har varit det ett tag nu. Var uppe i soffan nyss och tänkte titta på tv, sen hur mycket jag än försöker så får jag inte den att funka, eller typ boxernshit. Då blev jag lite ledsen i ögat så jag gick in i köket och kollade om det fanns något gott att äta, men hittade inget bra så jag sket i det, och lika bra är det för annars blir jag tjockare än vad jag är ju. Så nu ligger jag iallafall i sängen med datorn, ska läsa lite bloggar och lite sånt, kommer säkert somna men vad gör det? Bara skönt ju. Pratar lite med Lina också, sötnosan då. Finns för dig alltid <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

du kommer aldrig bli tjock sötan :)

jag saknar dig redan. tur att du kommer hem till mig imorgon :******

2009-10-15 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0