hemma nu

Efter filmkunskapen så bestämde jag mig. Att åka bort från skolan. Så jag åkte till Lina (Anna-lena kallade mig duktig för jag hade gjort allt hittils så jag var värd det, lite iaf.) Vi gick lite till kupolen och willys och grejer sen bjöd hon mig på mat. Köttbullar och mos, gott vare!

Nu har jag precis kommit hem för jag följde med mami och handlade en väldigt massa saker. Så nu har jag godis så jag klarar mig ikväll för jag kommer vara hemma all night long. Lär ju kolla på idol, rocktema. Börjar bli tråkigt med det år efter år men det är väl ett av dom populäraste ändå. Fast typ alla ska sjunga dåliga låtar? Eller låter jag inte hört eller inte alls rocklåtar? Så tråkigt. Faktiskt.

Aja, inget mer nu. Skriver säkert mer sen. Nu ska jag lära mig ett nytt lösenord och byta på alla mina ställen. Kände att det var dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0