"glögg har en låg kokpunkt"

Jag och Ida har druckit glögg och tittar på en film som handlar om massa olika människor som på något sett känner varandra och den handlar om förhållanden och giftermål blablabla. Men när den ska verka rolig är den vara löjlig och när den ska vara typ "dramatisk" så är den också bara.. löjlig. Alltså, jag suckar åt dom flesta personerna och händelserna, för allt känns bara så dumt. Ah, den heter "dumpa honom" också. Inte den bästa filmen jag sett dvs. Jag vill se en skräckfilm, någon som vill se en riktig skräckfilm med mig? (a)


Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG VILL SE SKRÄCKFILM MED DUUUUUU! <3

2009-10-21 @ 20:52:43
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0