idol

Eftersom jag har tråkigt, är sjukt godissugen och är småsur för att de inte visar Blog Adwars ikväll på tv utan nästa vecka. Liksom, vad är det för något? Då vet man ju redan vilka som har vunnit. Ajo, spännande.. verkligen.
Men ja, som sagt, jag har tittat på idol och funderat lite och då tänkte jag att jag lika gärna kan dela med mig av mina funderingar.
VEM ÄR BÄST?


VS.

Det är väl ingen snack om saken egentligen. Darin är ju sjävklart bäst, och sen sjunger dom olika i refrängen och det är väl Darin som sjunger rätt?



VS.

Ni vet vem jag tycker här. Tycker om Nicklas starkt men Robin vinner i alla kategorier som finns typ.

kommentera nu, sötnosar :* jag vill veta vad ni tycker också!

Kommentarer
Postat av: =D

Calle vs. Darin: dem har två helt olika sångstilar, calle har mer rockröst medans darin har mer en pop röst, men själv tycker jag att calle sjöng bäst för att han har lite mer rutin och han gjorde hans egen version på den, men om darin hade sjungit den nu när han är lite äldre och mer rutin så tror jag att darin skulle vara bättre.

Nicklas vs. Robin: Lungt Nicklas för att han har bättre kontroll på rösten och han lever sig in mer i låten än vad Robin gör.

2009-10-18 @ 00:59:19
Postat av: bästa syster :)

håller med dig systerrrrrr!

2009-10-18 @ 13:11:04
URL: http://idanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0