ditt och datt

Jag hittade Lasses blogg nyss och jag känner hur mycket jag faktiskt har saknat det. För på något sätt, så måste jag få veta vad han gör om dagarna. Helt ärligt önskade jag att alla kunde blogga, för jag vill veta. Jag vet, jag börjar bli världens bloggnörd.
Aja, snart flyttar han till Korea och blabla och även om jag hatar det och vill inte och önskade att det aldrig hände så är jag glad att jag ändå får läsa om vad han gör. Men vem följer med mig till Korea och hälsar på honom?!

Sitter på graf och bara önskade att Anki kunde sluta prata så jag får sova i soffan som jag sitter i och jag sitter så skönt. Om jag bara fick blunda och lite sånt så skulle jag kunna somna. Men jag får inte. Åh..
På tal om annat så hostar jag mer idag än jag gjort dom senaste dagarna, att den aldrig ger sig? Har haft hosta i över två veckor nu. BLÄ.


Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG FÖLJER MED! räcka upp handen högthögthögt

2009-10-07 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0