den sista oskulden

Jag gillar den nya kanalen. Canal+ nya, sf kanalen. Jag brukar helt plöstligt bli sugen av att kolla på svenska filmer. Och nyss tittade jag på Bert. Haha. Bäst ju. En massa rån fick jag i mig också. Sen klockan halv sex är det Emil i Lönneberga också (y) yay.

Jag har insett dom senaste veckorna att jag behöver en plattång. Helst vill jag inte vänta till jul och få den i julklapp. Annars kanske jag köper den nu istället. Har hittat en här, läste att den var bra. Så kanske kanske slår till på det. Men det är ju bara 5 oktober? Och pengarna som jag har kvar ska räcka hela månaden ut. Och jag har redan använt massa pengar. Så vi får se.

Snart ska jag laga mat till min familj, en andledning till att jag är duktig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0