20 november & idag

Först och främst ett meddelande till Alexandra: BÖRJA BLOGGA IGEN! Du anar inte hur mycket jag saknar det. Åh, dumbom. Men jag älskar dig ändå <3

Sen går vi vidare. Ni kanske vet hur det känns, när ni hela dagen, längtar och vill att det ska hända något. Sen väntar ni på att folk också är med en och säger, men ja fan, vi gör något ikväll? Men sedan inser man att man står där helt själv och folk bara säger att "Näe, jag orkar inte" och "Åh, jag vet inte...". Jag blir så ledsen, är jag den enda som inte bara vill sitta hemma och uggla denna soliga fredagskväll? Åh. Ni är såååå tråkiga!

Sist men inte minst (aboslut inte minst). Den 20 november!!!!!!!!!!!!! Det kommer nog vara en av dom bästa dagarna. Simon, älskade underbaraste Simon som man inte alls får nog av. Kommer till Borlänge. Äntligen! Igen! Bara han och gitarr och vi publiken. Jag och Alexandra. MMMMMMH!
Sen har också New Moon Biopremiär samma dag! Så det blir alltså först mys med Simon och sen den mest efterlängtade filmerna senare under kvällen. Kan det bli bättre? Can't wait....



Bara för det bjuder jag på denna bild från peaceandlove i år :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHA CP-FULT SMILE PÅ BILDEN MEN :D

jag ogillar verkligen människor som ALDRIG bestämmer sig, som velar fram och tillbaka och hit och dit och tilloch med upp och ner. tills de sedan bestämmer sig för att gå åt inget håll alls eller ta den drygaste vägen i sista minuten. INTE OKEJ FOLKET!



MEN!!!!!!!!!! DU OCH JAG OCH SIMON OCH NEW MOON DEN 20E NOVEMBER. DET KAN VERKLIGEN INTE BLI BÄTTRE. ALLTSÅ SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖST! HJÄRTA PÅ DU HJÄRTA PÅ SIMON HJÄRTA PÅ NEW MOON HJÄRTA PÅ KVÄLLEN HJÄRTA PÅ ALLT! helt fucking underbart.

DU SKA VARA MED MIG HELA DAGEN OCH HELA KVÄLLEN OCH HELA NATTEN OCH DET SKA VARA DU OCH JAG 100%!

jävligt fint. vi ska planera värsta grejen, du och jag. vi ska ha det mys och bäst :*



jag kanske ska blogga. senare. men jag måste fixa en desgin och dryyyyyyyygt. lite.



(jag ska nog ta med min fina bästa kamera så jag kan ta underbart fina bilder den kvällen. jag längtar helt sjukt mycket. nu är det nedräkning som gäller!)



puss.

2009-10-09 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0