värdelöst lite jao

Det här har ju en av de mest värdelösa dagarna alltså. Började med samhällskunskap där vi bara såg på film, sen ingen svenska och sen när engelskan var så fick vi reda på att vi inte alls skulle göra det nationella provet, alltså hade vi inget att göra då heller. Men efter ett tag så kom Peter fram till oss och sa att vi tre tydligen hade missat att dom hade haft mediakunskapen tidigare bara för vi inte hade någon svenska. (Ja, jag älskar min klass så mycket som säger något när det händer något) Aja, vi skulle bara se en film så vi satt och tittade på filmen då. Den var inte ens bra, fattade inte själva poängen..

Glada nyheter är iaf att jag ÄNTLIGEN kan bita av maten. Tillexempel en smörgås, skönt att kunna äta som en riktig människa igen istället för att bryta av i småbitar.
En till bra sak är att min hosta har blivit bättre (woho, grattis typ.) Jag har bara tagit medicinen en gång idag och inte alls hostat så mycket på hela dagen.

Imorgon blir det fredagsmys @ linas place. Jag längtar lite smått! :)


Kommentarer
Postat av: a

skönt att hostan blir bättre :)

2009-11-12 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0