update

Jag har pratat med Alexandra nyss i en timme och 40 sekunder :) Hela hennes bussresa hem underhållde jag henne med min finfina humor som alla älskar. Haha... Kul.

Jag har fortfarande inte hittat mitt matkort, jag gissar på att jag tappade det på resecentrum imorse, åh. jag undrar vart det ligger nu. Men ska beställa ett nytt imorgon och om två dagar blir det som vanligt igen. Men jag får alltså leva på Bellas andra portion imorgon och på fredag :) Men det är en hemlighet, okej?

Jag hade tänkt träna idag. Hm... det blir nog inget av det iaf. Jag ska snart hoppa in i duschen, den är efterlängtad! Sen senare ikväll är det ju Grey's igen, så jag ska njuta av avsnittet med varm choklad. Gott!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: härligt ;)

2009-11-11 @ 20:02:53
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: alexandra

alla älskar att prata i tlfn med dig :)))))

men mest jag

2009-11-11 @ 20:33:34
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0