stackars mig...

Jag gillar min godnattspellista på spotify, massa goa, gamla, pinsamma och bra låtar. höhö :)
ANNARS så har jag ett sår eller liknande långt långt in i käften, typ där sista tanden slutar på nedre käken. Jag vet inte hur det kom dit men det kom för några dagar sen iaf och istället för att bli bättre så har det bara blivit värre. Idag har ju varit en pina och jag ljuger inte när jag säger att det gör ont där vad jag än gör, nästan. Jag kan prata utan att det gör ont, och dricka. Men äta, hosta, nysa och framför allt att röra på tungan. Man tänker inte på det men när man äter (eller iaf äter som jag, bara tugga längst in på höger sida) så brukar mat fastna i kinden typ, för att få bort det och svälja maten använder man sig av tungan ju. Och det är då det gör som mest ont. Så såret eller blåsan kanske sitter typ där tungan på något sätt sitter fast?

Aja, lite synd om mig äre allt med tanke på det där såret, hostan och bulan. Fufan :( Nu ska jag sova och hoppas att allt känns bättre imorgon för då ska baby sova här. puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG KÄNNER IGEN DET DÄR MED ATT HA SÅR PRECIS DÄR SISTA TANDEN ÄR! DET GÖR SÅ JÄVLA ONT SÅ MAN KAN INTE GÖRA NÅGONTING! FYFAN! det går aldrig över heller :(



imorgon <3

2009-11-08 @ 22:41:51
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0