november 9

Godmorgon!
Jag sitter i soffan och äter yoghurt. Det funkar rätt bra med tanke på det jag skrev igår om såret. Inte ett dugg bättre. Inte hostan heller... vaknade en kvart innan väckarklockan för att jag hosta, kunde inte sova igår, för att jag hosta. ÅH. ORKAR INTE, jag orkar inte heller sitta och ta astmamedicin för det känns så jävla fult när jag inte ens har astma. Jag har ju tagit medicin men det hjälper inte. Jag vet att jag kan ta fler gånger om dagen men den är ju bara jobbig ändå.. känns ändå inte som det hjälper. Jag vill ha en annnan medicin :(
Bulan är inte heller bättre men inte dirket sämre heller. Det gör ont så fort man kommer åt bara...

Nu ska jag fortsätta platta mitt hår som jag slutade platta för jag blev sur :)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0