november 5

Om jag sov dåligt igår så sov jag helt underbart gott inatt! Somnade typ på en gång och sov utan att vakna fram tills väckarklockan ringde. Jätteskönt!
Nu sitter jag här med mina två limpmacker som jag bryter av och sedan stoppar in i munnen, kan fortfarande inte tugga riktigt. Men annars så är det bra förutom ett sår som gör ont hela tiden, usch.
Igår började det ju snöa också och nu ligger det ett vitt lager på marken. Även om jag hatar vintern så tycker jag ändå att snön är sådär mysig. Och den här snön plus alla julsaker i affärerna gör så att jag längtar jättemycket till jul också! Men nu är det inte så långt kvar, typ bara 7 veckor kvar till jullovet?

Jag är glad idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0