november 29

Vi var i Säter av alla ställen igår! Men jag och Chrille var skapligt stolta när vi lyckas fixa festen. Det var kul!
När jag sedan kom hem imorse så var det första jag gjorde att byta om, för att sedan åka till morfar och hjälpa han att tvätta däck. Det var lätt och tog inte så lång tid så dom 200 kronorna var lättförtjänta pengar (y)
Sen började jag städa i mitt rum och jag är inte klar än men jag orkar inte göra så mycket mer idag för jag är jättetrött så jag fortsätter nog imorgon istället.
Vi var hemma hos Tobias idag också en stund och fika. Mysigt.
Nyss tittade jag på favoritälsklingprogram one tree hill och åt pizza och nu ska jag äntligen duscha. Galet vad jag har längtat!

Lite bilder från igår kanske kommer upp också, det vill ni inte missa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0