november 26

Jag förstår inte varför det här jämt händer mig. Det är tredje gången på kort tid som jag kommer hit till skolan och får reda på att man inte behövde gå på lektionen utan fått en uppgift istället. Och jag orkar inte med den där uppgiften nu. Sen, men inte nu. Jag har massa att göra, jag vet det. Men det känns som jag vill göra det hemma istället. En heldag med bara plugg. Det gäller ju att bara komma igång. På lördag kanske...

Och jag har inga planer för helgen och det gör mig ledsen i ögat :(



Det första jag såg imorse var kattspya. Jättefint tänkte jag och spydde lite själv. Hehe, nej det gjorde jag inte men nästan och jag har träningsverk i magen. Jag tränade lite igår. Hehe, nej det gjorde jag inte men den här hostan ger mig ju magmuskler.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahaha, du är alltid rolig du! "hehe, nej det gjorde jag inte."



själv har jag har massa planer för helgen :o imorgon ska jag tjäna lite moneymoney :D



blire inte lina på lördag? :o

2009-11-26 @ 10:19:05
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: anna

videon e sexig ju ;-)

pluppi <3

2009-11-26 @ 13:17:00
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0