november 23

Jag har haft en av mina värsta nätter någonsin. Jag gick och la mig vid tio och slockande dirket. Vaknade igen någon gång efter elva vet inte varför. Men då kunde jag inte somna om. Men somnade iaf vid halv ett iaf. Men dock vaknade jag igen halv två tror jag det var. Jag kände hur ont jag hade i hela kroppen men speciellt i ryggen. Jag kunde inte ligga på något sätt alls så jag låg bara och vände mig fram och tillbaka. Sen började jag gråta, av smärta. Jag kände verkligen hur ont jag hade i hela kroppen. Jag skakade och fick svårt att andas. Jag började hosta och sen fick jag skynda mig att spy för tredje gången. Men jag hade ju inte ätit något så jag fick ju typ inte upp något annat än slem men det gjorde så ont i magen, ni anar inte. Jag tog en ipren och jag har ärligt talat inte sett mig själv skaka så mycket som jag gjorde när jag tog ipren i munnen och drack ur vattenflaskan. Efter ett tag kunde jag iaf somna om och har precis vaknat. Ryggen värker fortfarande as hell och jag fryser..

typ hej svinsjuka? :o

Kommentarer
Postat av: alexandra

:'''''''((



<3

2009-11-23 @ 10:24:11
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: jamen jag vet att hon stavas izabelle, e:et ville väl inte följa med :)

taskigt. vill du att jag ska börja kommentera alla dina stavfel? :o :(

2009-11-23 @ 11:49:28
URL: http://orkarinteskriva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig! Troligtvis swine flue men då är du immun när skiten är över iaf.

2009-11-23 @ 18:01:00
Postat av: lina,

krya på dig! <3

2009-11-23 @ 23:10:27
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0