november 2

Sitter och äter potatis blandat med sås, gott! Ja, jag har ont i min mun. Och tydligen hade jag fått för mig att jag skulle dit klockan två fast det egentligen var halv två? Men det löste sig ändå.

Natten kommer spenderas i Borlänge. Det kommer nog bli en trevlig kväll med vänner. Och Ida sa precis till mig att dom visar första avsnittet på OTH på tv just nu. Alltså, börjar dom om från början igen och visar avsnitt, alltså runt fyra på eftermiddagarna. Även om jag har boxarna så är det kul! :D

Tänkte lägga in lite bilder från dagen exakt...

HÄR





HÄR

och...


HÄR.

MEN, jag får ju typ rådamp på blogg. Varför går det galet segt? Ska man någonsin få reda på varför? Och kommer det bli bättre snart? Annars lämnar jag den här sidan. fufaan.

Kommentarer
Postat av: alexandra

nu går det asfort för mig :)

2009-11-02 @ 20:29:22
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0