november 19

Efter en jobbig morgon sitter jag nu i skolan, på samhällskunskap, i en diskussion om en film som vi har sett.
Jag är trött efter att ha först blivit arg på mitt hår, menar vad vill det mig, varför gör den såhär mot mig? Och sen sprang jag runt i nästan hela huset efter mina lackleggings som Ida lånat av mig samtidigt som jag åt en yoghurt. Tror ni jag hittade dom? Nej. Och när hon inte svarade på sms blev jag bara argare så jag fick väl lov att ta ett par andra tänkte jag och när jag precis satt på dom, och det är tio minuter kvar tills jag måste gå till bussen så svarar hon på smset och säger att dom ligger i hallen. Vad gör dom i hallen? Varför lägger man kläder i hallen? Åh, helt knölade var dom också :(

När jag kom till Borlänge så orkade jag inte kliva av i centrum och ta nästa buss utan jag åkte till resecentrum och tog nästa, och där var jag nära att stå där utan busskort också men men, iaf.. Såklart skulle ett hundratal med småbarn på den bussen också, så vi blev fem minuter försenade och jag kom försent till skolan men egentligen inte för vi hade inte börjat. MEN skitsamma, jag har ont i magen .__. hejdå.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra torsdag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0