november 18

Jag har bestämt mig för att jag ska se winnerbäck den fjärde december. Så jag ber extra snällt att mormor hjälper mig fixa biljetten och längtar. Med Lina också, det kommer bli awesome!
På fredag är det Simon också. Jag läääängtar. Det kommer bli så fint, ja, som det alltid blir när han är i närheten. Sen efter Simon på P&L-caféet så funderar jag på lite parti någonstans. Det måste ju hända något kul på fredagskvällen, och jag har vänner som är pepp och jag är pepp. Känner på mig att fredag kommer bli en finfin dag alltså. Lika lördag också med new moon med vårat gamla gäng igen, det ska bli så kul att ha alla samlade igen. Jag kommer nog få finaste helgen med finaste vänner <3

och grattis linn på sjuttonårsdagen! <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

är det du som är snygg eller? <333333333

2009-11-19 @ 12:13:53
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0