november 12

På torsdagar har jag sovmorgon så jag brukar kliva upp vid åtta men idag vaknade jag vid sju och var galet kissnödig, men jag gick och la mig igen såklart. Men jag somnade aldrig om i dirket skönhetssömn, vaknade flera gånger och trodde jag hade försovit mig. Men men, nu orkar jag inte riktigt gå upp. Varför kunde jag inte vakna senare och vara sådär kissnödig, så man blev tvungen att gå upp liksom?

Idag. Torsdag. Samhällskunskap först, sen lunch och sen ska vi egentligen ha svenska men Lotta är inte här så, hej till jättelång lunch då. SOFFA <3
Sen ska vi ha engelska nationellt prov, prata. ohohohonej. Vill inte. Lite mediekunskap också sen sluuuuuut. Jag hatar torsdagar.


Kommentarer
Postat av: a

det kommer gå bra baby :*

2009-11-12 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0