november 11

Nu har jag skaffat mig så jag följer olika bloggar med bloglovin. Och så har jag satt dit en knapp men jag lyckades inte riktigt få den som jag ville men det får duga så länge.

Sen idag när jag skulle gå och äta så tänkte jag ta fram mitt matkort innan vi går, jag letade i fickan, eftersom det var där jag la det igår. MEN. Det låg inte där, jag tittade överallt. Sen öppnade jag skåpet, letade där. Men nej, jag tittade i väskan också. Men det var borta. Jag blev så jävla förbannad. Jag orkar inte med att det är borta! Så Bella fick gå två gånger och hämta mat idag, dvs andra gången var till mig. Det funkar ju, men jag ska leta reda på det resten av dagen och är det borta så är det, då blir det att beställa ett nytt imorgon för femtio kronor. Drygt.
Jag kanske tappade det på resecentum imorse när jag tog fram busskortet ur samma ficka, men ja, jag vet inte.
Blä :(

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: okej :) Jag har varit i stan ^^ händer ikväll?

2009-11-11 @ 18:05:28
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0