mer partybilder!


my babes <3


SÖTNOSAR.


<3


PUSS! <3

TACK ALLA! <3

Lördagen segades tillsammans med Alexandra hos henne. Vi hjärta film alltså. Vi började med att se klart the shining, som var helt jättekonstig och jag tänker inte se den filmen igen. Sen tyckte vi att Hannah Montana passade utmärkt, haha. Vi orkade fortfarande inte resa oss upp ur sängen efter det, så vi fortsatte med The Clique.
Senare dissade vi sängen och satt oss i sängen istället och såg senaste Harry Potter som jag fortfarande inte hade sett. Minus att Alexandra sov igenom typ hela kvällen men jag hade mysigt med mig själv ändå.
Vi spelade vårat "ollonspel" också. Ja, vi är lite småtöntiga sådär ibland, jag vet. Natten fortsatte med En Ängels Tålamod. Så jävla kul program! Det borde ju börja igen.

Nu ska jag kanske titta igenom fredagens idol om jag orkar. Dåligt tema så jag vettefan. Annars, så godnatt! :*


Kommentarer
Postat av: alexandra

ofta vi tog lika bilder :)

"senare dissade vi sängen och satt oss i sängen istället." haha fail.



jag har ont i magen. sådär konstigt du vet. fast jag inte har ätit nåt än :(

2009-11-02 @ 09:32:50
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0