hemma igen

Det tar typ ett år för mina inlägg att komma upp? Såg att mitt inlägg från imorse inte kommit upp än? Men när det väl kommer upp så stämmer tiden åså, aja. cpblogg ;o

Hemma igen iaf! Och vet ni, (bella, lyssna nu!) bussen ba glömde stanna åp min hållplats!!! HHAHA. Så jag ba, nej vad gör den? Men bussen märkte det tillslut så den stannade mitt i vägen, ehhe. Men det gjorde inte mig något för då fick jag ju inte lika långt att gå. Dom borde ha busshållplatsen där istället och inte en mil bort :(
Jag åt upp min baugette på bussen också och tappade tomaten på golvet när jag skulle slänga den i en sån här påse som hänger på vissa stolar. Haha, så nu ligger det en tomat på golvet där, attans!

Men nu ska jag ta fram skurhinken för nu ska mitt rum bli ordentligt städat, en gång för alla! Sen ska jag plugga. Massor.


STOLT NTIARE SOM JAG ÄR ALLTSÅ.


Kommentarer
Postat av: alexandra

DU ÄR MIN SÖTNOS OCH NTI-NÖRD! bara min :)¨

kul med bussen! hahahaha. eller inte så kul. mer ha. ha. typ.



sv: nej, vi pratade precis om det jag menade. haha. aja. jag orkar inte med det, eller det som du sa. ble.

2009-11-30 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0