bara två timmar kvar sen slut!

Isabella: Vad är det för lunch idag?
Jag: Jag vet inte, kan kolla.. det är kyckling eller pannkaka.
Isabella: Okej.
Jag: Ska vi gå dit och äta alltså?
Isabella: Ja det gör vi, gott!
Jag: Iza, vill du också gå till küselska och äta idag?
Iza: Men... jag har ju redan ätit?

Och där förstod jag och Bella att klockan var typ ett och att vi hade första lektionen efter lunch och inte hade någon lunch idag för vi skippade den. Lyckat! Haha.

Jag har tråkigt, därför skrev jag det där okej?
Och jag har typ fått ett till sår i munnen eller jag vet inte vad det är men ont gör det iaf.
Inatt ska jag sover jag i Borlänge.
PUSSSS <3


Kommentarer
Postat av: jag heter isabella johansson och jag bor HEMLIS

wahaqhahahahahhaha

roooooooligt. jagär hungtigt =(

2009-11-05 @ 16:02:31
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0