orkar inte riktigt

Nu har jag precis kommit hem från Sågmyra. Hittade typ ingenting, förutom en kofta (men den glömmer vi bort nu och så blir vi jätteglada när jag öppnar paketet på julafton).

Klockan börjar närma sig nio och jag tänker nog snart gå och lägga mig. Är trött. Som vanligt. Och jag orkar aldrig åka med tidiga bussen på morgonen längre, mest för att det är så mycket folk och jag vill inte stå. Jag måste inte stå varje gång men man vet ju aldrig och jag hatar att stå på bussen. Så jag tar den andra istället och kommer typ tio minuer/en kvart försent varje gång. Men, efter jul kan jag skärpa mig. Orkar bara inte nu, men ska ändå försöka åka med den tidiga, om jag orkar kliva upp ur sängen dvs.

uuuuuuuuuh, godnatt oki <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: eeeh, vad menar du med: "menar du på lördag? :)" :oo

<3

2009-12-08 @ 21:53:23
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0