nightynight

Nu har jag bäddat ner mig i sängen. Vet inte om jag dirket kommer somna nu på en gång eftersom Ida, Filippa och Jonna sitter här också och tittar på Astrid Lindgrens Jul. Hehe. Det är fint, faktiskt.

Jag har ställt väckarklockan på fem i halv elva imorgon bitti. Fult att jag ställer klockan för ett tvprogram. Men det är faktiskt viktigt. Jag missade one tree hill ikväll, okej?! Och reprisen går imorgon halv elva. Ni måste ju förstå mig?
Senare strax efter ett tar jag bussen som tar mig till borlänge. Där möter jag upp Alexandra sen åker vi hem till henne och myser järnet. Med film och julklappar. MHM. Finare måndag kan man nog inte få med BFF.
Såååå godnatt och dröm snuttilutti nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0