lite bilder

Jag har tittat på en rätt dålig och mysko julfilm. Och nu har jag lagt mig i sängen och tänkte lägga upp lite bilder här innan mina ögonlock faller ihop.

Det var mysigt hemma hos Lina. Och jag fick ett diadem av henne, fult att vi båda ger varandra diadem sådär för det var ju det hon fick av mig också. Sen så fick jag en minigris av henne och Chrille. Jättesöt!


Dålig bild jag vet. Men det svarta med typ nitar var från Alexandra och det med flätor typ av Lina. Finfint!


Lasse Liten heter den! Och ligger här bredvid mig i sängen. Haha, jättesöt ju!


Plånboken jag fick av Alexandra, fin va?


Och idag har vi klätt granen. Tycker det blev riktig tjusig, jag!

Men nu säger vi; godnatt. Vi hörs imorgon. Dan före dopparedan ;) eller vare heter.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken tjusig gran :D

2009-12-23 @ 12:38:12
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0