kom hit!

Nu är min källare städad och jättemysig igen! Jag har städat ordentligt alltså, och det är nästan så att jag vill bjuda hit folk så dom får se hur fint jag har det. Komsi komsi, alla är välkommna!
Jag har dammsugit överallt och stått på knäna och torkat bort fläckar. Varje gång jag städar hittar jag saker under sängen, idag hittade jag bland annat en BH, ett par strumpor, en penna, kvitton och annat skräp. Visst är det konstigt? Att det bara försvinner sådär under sängen?

Men nu släpper vi det ämnet. Jag ska gå och ta mig en promenad nu, för det var för längesen sist så jag känner det är dags nu alltså. Sen väntar duschen och sist sängen. Låter gott va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0