klänning efter klänning

Nu är jag hemma igen efter att ha sprungit på stan i Falun och på kupolen. Jag har provat en massa klänningar och sett för många tights jag vill ha. Jag hittar så mycket och jag vill ha allting nu och inte på jul, ehe. Men men, bara några veckor kvar. Tagga!
Nu ska jag duscha bort allt glitter jag har på kroppen som jag fick av en klänning. Och man märker verkligen på mitt hår att det har regnat och blåst idag, usch, bättre väder imorgon tack! Sen väntar tv'n på mig. Ska också fixa klart kalendern som mormor och morfar ska få. (antar att de inte läser min blogg)

Och Gagas nya låtar får betyg: 5. Av 5. Asbra, alltså. Älskar henne lite smått tror jag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: jaa, den första är snart slut :o



:)

2009-12-07 @ 20:03:51
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0