fredag sammanfattning

Ikväll har jag hunnit med att se två filmer, skrivit en recension om den ena. Ska skriva en filmanalys om den andra, typ på söndag.
Jag har också hunnit med att äta en jättegod kaka som mami bakat och sett på idol. Calle och Erik i final. Fint lite att det är två jag har gillat sen första gången jag såg dom, så det kvittar lite vilken som vinner men jag hoppas ändå lite mer på Erik.
Jag har för första gången längtat efter att få gå till tandläkaren. Hatar det egentligen men idag såg jag att jag fått underbett! Alltså, mer underbett och det kommer ju bara bli mer om jag inte får dom där gummisnoddarna snart. Tycker helt ärligt synd om mig själv som måste gå med gummisnoddar i käften. Just när jag blivit van med tandställningen så kommer det något nytt. Men om man ska vara fin måste man lida pin, right. (åt min första hårdmacka i onsdags sen jag fick tandställningen, fick en av mamma också men klarade inte av att få i mig hela)

Ja, det var typ det då. Glömde säga att farmor är här också, mysigt. Och imorgon ska vi se Idas dansuppvisning, åh jag längtar! Haha. Tycker det är så kul att se dansen och lite för att jag saknar det också.

Men nu; sova. Godnatt mina vänner! Hörs imorgon åsåva


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt! :D

2009-12-05 @ 14:39:35
Postat av: Anonym

du är söt! :D

2009-12-05 @ 14:39:42
Postat av: Jennifeeer [Fotoblogg]

Jag hejar på Calle . Haha han är grym, dock så är ju Erik också det.

2009-12-05 @ 15:34:21
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: daniela

erik måste vinna! tycker tove skulle varit med i finalen istället för calle, även fast han är bra han med. haha

ha en fin dag, kramar

2009-12-05 @ 15:38:58
URL: http://fourtracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0