favorites

Det var längesen jag körde med veckans låt grejen. Lite bara för att jag hittar ny bra musik hela tiden så jag typ inte kan bestämma mig vilken låt jag ska ha med. Men därför visar jag nu...


Regina Spektor - Eat

Alexandra berättade om låten för mig och så fort jag hörde dom första tonerna så var jag fast. Riktig mysig!

Keri Hilson ft. Akon - Change me

Alla borde bara lyssna på den här låten...

Alicia Keys - Doesn't Mean Anything

Jag hörde låten på mtv när jag låg hemma och var sjuk. Efter att ha hört den några gånger så började jag gilla den riktigt mycket.

Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good Girls Go Bad

Hörde låten för längesen och jag hörde den igen men det är inte förens nu som jag lyssnar på den mycket. Härlig ju!

Förutom dom här låtarna så är det väldigt mycket kent också. Puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag går runt och sjunger och har eet på hjärnan HELA TIDEN! hjärta.

2009-12-06 @ 22:23:11
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0