december 8

Godmorgon! Jag har precis vaknat. För andra gången idag. Jag la mig ner i soffan och hade min jacka som kudde på ett sånt där gosigt sätt så jag kunde tyvärr inte hålla ögonen öppna längre. Nu är jag iaf vaken igen men det var så svårt att komma upp ur sängen imorse. Förut så gick det ändå, men nu är det som det bara inte alls går och jag ligger längre i sängen på morgonen än vad jag gjorde förr. Jag känner att jag behöver ett långt jullov nu.

Jag fryser och är hungrig och lektionen är inte ens slut än. Men aja, Sågmyra sen efter skolan iallafall.



Förresten! Igår kväll när jag skulle somna hörde jag den där pinglan och att någon gick på mitt täcke. Min bebis kom och myste med mig och sen somnade vi alldeles bredvid varandra. När jag vaknade var hon borta men det var iaf första gången sen jag flyttade ner som hon la sig bredvid mig. Ni anar inte hur mycket jag har saknat det, hon var ju med mig varje natt när jag bodde på övervåningen. ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: vad ska vi göra på lördag menar du? (:

2009-12-08 @ 13:00:10
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0