december 6

Gårdagen blev inte som vi hade tänkt oss. Vi gjorde helt fel i att åka till Falun eftersom det bara blev en massa problem då. Men det blir ju inte bra iaf, men kvällen hade ändå sina ljusa stunder och jag hade ändå mer roligt än tråkigt så.
Nu har jag precis duschat efter att ha bakat pepparkakor. Har varit och handlat lite julklapper idag också. En till mamma och en till pappa. Nu börjar klockan bli fem över sex och den bästa stunden på hela söndagen. One Tree Hill, mina vänner. Skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är också trött, och har varit typ hela dagen. när jag sa att jag tittade på film, såg jag tillsammans med syster, och jag missade halva för att jag sov :)

2009-12-06 @ 22:28:41
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0