december 23

Mitt uppe i uppesittarkvällen så går jag tillbaka hit igen.
Idag har jag slagit in de sista julklapparna, julpyntat, varit ute och tagit lite kort, farit till borlänge, kommit på några rim till paket och ja, allmänt mys har det varit här.
Imorgon så ska vi vara hos mormor och morfar vid 9. Där ska vi äta frukost och öppna julklapparna, som är kläder vi ska ha på oss under dagen. Den där traditionen har vi haft så länge jag kan minnas. Vara hos dom, äta julfrukost och sen se vad vi ska ha på oss under dagen. Senare kommer kusiner, faster och farmor och hela köret hem till oss. Jag tror att det kan bli riktigt mysigt jag.
Men nu ska jag ta bort mitt nagellack och gå upp till tven igen och sedan sova, imorgon är det julafton! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0