december 15

Jag klarar av att tugga tuggmmi! Lite iaf, och det går rätt bra att äta med gummisnoddarna i ändå, det ror liksom på vad men lasagne funkade fint. Men jag glömde mitt matkort! Fail. Men det löser sig ju ändå vava. Men det är ju såhär att min plånbok gick sönder i fredags så jag har liksom ingen, minns inte ens vilken jag hade förut? Men så jag hade liksom lagt allt på bordet och busskortet hade jag redan i jackfickan, och jag tog mitt bankomatkort och gick. Matkortet ligger alltså kvar, dåligt! Men jag ska köpa en ny plånbok. Någon dag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

men du ska väl inte ha gummisnoddarna i när du äter? du måste sköta detta nu honey <3

2009-12-15 @ 15:13:28
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0