december 1

Det är första december och jag tycker att förutom sommarmånaderna så är december världens bästa månad. För jag tycker julen är sjuk mysig. Och jag älskar att få julklappar och att ge julklappar.

Och jag vet att det inte är många i min ålder som faktiskt har en paketkalender. Men varför skulle jag vilja sluta med den? Menar, att få en present varje dag är ju typ det bästa som finns! Även om det bara är någon liten godis eller tuggummipaket, DET, lyser upp vardagen lite. Och det är ingen jul utan min kalender. Jag älskar december.


FINFINT!


Dagens paket.


Typ en lampa som ser ut som ett ljus, den går liksom att tända. Mysigt.


En chokladbit om dagen är bra för magen! GOTT.

Kommentarer
Postat av: belsalöalalaldg

jag har ingen cholkladkalender <//////3

2009-12-01 @ 10:09:27
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/
Postat av: caroline

du är såå söt linda :') <3

2009-12-06 @ 00:54:00
URL: http://caarolinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0