party!

jag håller på att göra mig klar inför kvällen. Det blir först att åka till Lina med Jenny åså sen går vi vidare till Anna som står för partyt ikväll. Jag hoppas på en riktigt fin kväll, att den blir som jag vill ha den. Så om någon som läser inte har något för sig ikväll så borde man komma förbi i borlänge!

Igår var kul. Men vi gjorde inte så mycket, gick runt lite men eftersom det var så kallt gick vi sedan hem och åt fiskpinnar & mos, gött mos. Åkte därvifrån runt ett och åkte du till stugan och klippte gräset. Det blev några bilder igår kväll också och mer bilder ikväll, så vi lägger ut från igår och ikväll imorgon? Ja, asbra (y)

Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hejhej :)

Nytt inlägg i min blogg

" jag vill bara leva successivt, du som känner mig har du nånsin hört något positivt? "



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se

2009-08-30 @ 15:25:05
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0