Nytt

Tack Lina för designen! Guld <3

Idag när jag kom hem efter att ha köpt en mysig kofta på gina så bestämde jag mig för att det skulle bli en latdag. Alltså, jag orkade inte gå ut och springa. Utan mest tänkte lägga mig framför teven och tjocka sådär. Så när jag varit hemma i typ två minuter kommer pappa och berättar att han ska åka och hämta en soffa till mig. Äntligen! Har ju väntat sen jag flyttade ner hit, vilket var i början av sommaren. Så när soffan är på plats la jag mig och satt på teven och då, pang. Så var teven trasig. Kul! Så pappa fick hjälpa mig ännu mer med att bära ner en annan teve som stod på övervåningen. Så nu äntligen, damer och herrar, kan vi ha filmkväll nere på mitt rum! Nu funkar det äntligen :D

Kommentarer
Postat av: lina,

FILMKVÄLL!

med fucking åmål eller? :D

2009-08-25 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0